23 iul. 2010

Jocul cu timpul…

Ai fi vrut să ştii ce urmează să se întâmple, dar trebuia să aştepţi. Era o aşteptare dulce, în care îţi plăcea să-ţi repeţi că merită să fii mai atent la ceea ce ţi se transmite, pentru că în felul acesta poţi să înveţi să surprinzi şi să cunoşti. . Era nevoie să laşi timpul să lucreze, pentru că el devenise partenerul care juca de cealaltă parte a mesei. Timpul are în mană toate cărţile din pachet, tu trebuie doar să inventezi jocurile care te vor face să extragi o parte din cărţile pe care ţi le doresti. Ce carte ai vrea să extragi? Cât de mult eşti dispus să ai răbdare? Care va fi jocul tău de data aceasta?

Ce credeţi? Uneori timpul poate fi mai mult decât un pansament şi poate lăsa la suprafaţă doar gândurile frumoase, iar orice altceva se poate pierde în pachetul de cărţi şi acea carte să nu mai fie extrasă niciodată? Sau jocurile se repetă, peste un timp cartea este din nou extrasă şi singura senzaţie care rămâne este că ne-am întors exact la ceea ce încercam să evităm?

23 de comentarii:

  1. Oricât de mult timp ar trece, dacă sufletul nu îşi permite să uite sau să treacă peste anumite lucruri, atunci pot trece ani de zile şi să nu se schimbe nimic. Nu timpul vindecă, el e doar o convenţionalitate. Sufletul se vindecă atunci când găseşte forţa necesară. Cel puţn asta e părerea mea.
    Cât despre răbdare, uneori trebuie să ne adaptăm la ritmul celorlalţi, mie mi se pare greu să am răbdare şi totuşi mă străduiesc..

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Intai, partenerul fiecaruia este timpul, abia apoi jocul este direct. Cred ca depinde de ce invata sau schimba, jucatorii in acest timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. puţin*

    (scuze, n-am mâncat de dimineaţă :)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zenna: Frumos ce spui: "Sufletul se vindecă atunci când găseşte forţa necesară." De multe ori am auzit ca timpul sterge anumite lucruri si ca ne schimbam, dar probabil ca asa cum spui, e doar o conventionalitate.

    Eu tot am impresia ca de multe ori nu stiu sa am rabdare si ca nu o sa invat asta.

    :) Si eu tot mananc litere :P

    O zi frumoasa si tie :)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ai face daca intr-o zi ai descoperi ca nu mai ai timpul necesar?

    Am invatat si eu ceva, pana acum!! , sa nu joci carti cu hotul, ca nu castigi niciodata! El stie cum sa te pacaleasca.... te priveste in ochi, si in acelasi timp ti-a schimbat si cartile :))
    eu nu mai vreau sa joc .... ca e inutil.
    problema grava e (cum zici si tu)ca omul... "nu stiu sa am rabdare si ca nu o sa invat asta."
    Eu rabdare am destula, pacat ca nu am timp!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Black Angel: E alegerea fiecaruia daca vrea sa joace, sa astepte sau felul in care isi va fructofica timpul pe care il are :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea ca timpul vindeca tot este, exact cum am spus, o idee. Nu timpul vindeca ci creierul si dorinta de a trece peste ceva/cineva anume.

    RăspundețiȘtergere
  8. @NightOn: Am inteles :) Deci tine mai mult de vointa :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda, stiu ca exista si un proverb, "timpul le vindeca pe toate". Eu cred ca nu e chiar asa simplu.

    Dar as vrea ca timpul sa fie un pansament. De-ai sti ce mult as vrea...

    Tema asta cu "ai fi vrut sa stii ce urmeaza sa se intâmple" cred ca ai mai abordat-o de curând...era vorba de un serial in care exista posibilitatea asta parca...

    RăspundețiȘtergere
  10. stii de ce oameni fac prostii? pentru ca nu au timpul necesar, si se arunca . Atunci eu nu cred ca depinde de oameni,

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dragos: Da, era vorba despre Flashforward, filmul in care aveau o amintire din viitor si ar fi vrut sa stie daca intr-adevar se va implini.

    Acum, ma gandeam mai mult la nerabdarea care ne incearca de multe ori, cand vrem sa credem ca peste un timp poate va fi mai bine sau poate se va intampla ceva ce asteptam.

    Da..si eu as vrea sa fie un pansament :). Sa il aplicam si sa avem siguranta ca peste un timp va fi mai bine. Din pacate, inca nu exista acest pansament :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Black Angel: Si de ce crezi ca depinde? Eu cred ca depinde de vointa fiecaruia, de felul in care sunt capabili sa accepte anumite lucruri :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Alexandra, pe mine ma "manânca" altfel de nerabdare in anumite cazuri, as vrea sa stiu ce parere sincera are un om pe care-l apreciez despre mine...eu cred ca e mai important decât sa stiu ce urmeaza sa se intâmple.

    In legatura cu pansamentul...problema este ca, inainte de a-l aplica, trebuie sa cureti si sa dezinfectezi rana, iar asta inseamna durere, cu atât mai atroce cu cât e mai grava. Si mie mi-a fost intotdeauna frica de durere...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dragos: Interesant :) Da, cred ca este mai important acest aspect. Uneori intuim , alteori ni se spune / arata aceasta parere. Pe cand nerabdarea care se manifeste sub forma "ce va fi" mi se pare ca presupune atat de multe scenarii...incat uneori apare senzatia aceea: "as vrea sa ma trezesc peste n luni, sa vad cum vor fi atunci lucrurile" :D

    Si mie imi este frica de durere. Uneori, doar gandul ca am putea sa suferim, ne face sa abandonam lucrurile. Totusi, poate ca si durerea ar putea fi o solutie in unele cazuri...:D

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Alexandra, intuiti voi, femeile...noua ne e mai greu, cica suntem rationali! Eu empatie n-am, mie trebuie sa mi se spuna clar.

    :-)

    Da, desigur, durerea e o solutie extrema. Atunci când n-ai incotro, trebuie sa scoti cu patentul cuiele pe care le ai in creier. Asta inseamna totusi o durere suficient de insuportabila incât sa fie si ultima...

    RăspundețiȘtergere
  16. "pe mine ma "manânca" altfel de nerabdare in anumite cazuri, as vrea sa stiu ce parere sincera are un om pe care-l apreciez despre mine..."
    .. de acord cu asta!! chiar as vrea si eu sa stiu.... ce parere are despre mine,persoana pe care o apreciez...; pentru ca ma roade chestia asta, si nu-s in stare sa ghicesc, este mult mai dificil pentru mine, si nu pot ghici ;))
    Si ca si tine... mi-ar place mult sinceritatea :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi pare rau ca trebuie sa am o alta parere decat a celor care au comentat inaintea mea, dar eu cred ca timpul vindeca tot. Si daca nu vrei, tot uiti! Nu ai cum sa ramai ancorat in trecut, intr-o mare durere, deziluzie, dezamagire,pana si sechelele dispar, pur si simplu apar oameni, intamplari, situatii noi, tu te schimbi,inveti sa ierti si sa te ierti. Am fost marcata de o despartire, cu timpul mi-a trecut, l-am uitat definitiv pe acel om, mi-a murit cineva drag, am avut cosmaruri ani intregi, pana la urma am trecut peste, am reusit sa uit, am facut greseli majore in viata, m-au chinuit remuscarile, vinovatia, culpa, nu puteam sa dorm noaptea...in timp totul s-a estompat, gandurile ce nu-mi dadeau pace au disparut. Nu stiu ce sa mai cred, poate sunt eu mai superficiala? :(

    RăspundețiȘtergere
  18. @Summer: Nu cred ca se pune problema de superficialitate; cred ca pentru unii timpul combinat cu vointa, poate avea efect, cum e si in cazul tau. Ma bucur sa aud ca toate acele ganduri au disparut. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu nu doresc sa sterg nimic...
    Apropo de timp... nu stiu daca iti va placea :P
    http://www.youtube.com/watch?v=vKUl2i3tcCc

    RăspundețiȘtergere