1 iul. 2010

Karaoke la birou

În unele zile, nu este suficient că de multe ori dimineaţa cânt prin casă, dar se aud şi tot felul de sunete de la biroul meu. Dacă tot a plouat şi nu am putut juca baschet, le-am propus colegilor să dansăm. Nu au fost prea încântaţi de idee şi când am revenit la birou am ales muzica. Cred că ar trebui să le propun să facem karaoke la birou, aşa nu m-ar mai privi amuzaţi de fiecare dată când nu mă pot abţine să nu cânt. Aşa este şi cu melodia aceasta…noroc că nu sunteţi pe lângă mine să mă auziţi.

13 comentarii:

  1. :D e bine daca inca nu te-au dat afara din birou si te accepta asa cum esti. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mita: :)) Cred ca m-as fi potolit si eu daca ar fi dat semne ca ii deranjeaza. De fiecare data cand cant sau mai topai prin birou, au o vorba: "iar ti-ai luat martianul". Deci, el e de vina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma da ce viata au uni la birou..pfff! unde lucrezi mey? nu mai au nevoie de personal.. ca numai de bine am citit de locul tau de munca?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Realbadpisy: :D La portal financiar (analiza si comparatii produse financiare). Ne facem uneori de cap, dar trebuie sa ne facem si treaba :D Sefa noastra monitorizeaza destul de bine activitatea fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  5. .. e bun, dar cu ce voce o canti? pe bariton.... chiar as fi curios sa te aud! Data viitoare trimit martianul meu sa te spioneze... si un film ar fi bun...;)
    mai ales as vrea sa te vad topaind :D :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Black Angel: Fals, asa cant :)) Si de multe ori o iau inaintea melodiei :P

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaa, atunci nu mere bre!! cum sa o iei inainte!?
    te grabesti undeva? Si soramea tot fals canta.... doar ca nu o ia inainte.... Ea e mai smechera, o ia cand inainte, cand in urma melodiei!! e schimbatoare! si nu are deloc ritm,:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Canti si acasa si la job? Super! Inseamna ca esti un om fericit. :) Nu am mai cantat de vreo 2 ani...si dupa cum merg lucrurile, ma indoiesc ca voi avea motiv s-o mai fac vreodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Clar... Un duet sună fain :)) Numa să nu te plângi că-ţi sună melodia altfel din cauza mea :))

    RăspundețiȘtergere
  10. "Long way home" deci. Am notat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Black Angel: Nu stiu unde ma grabesc :)) Cred ca la urmatoarea melodie pe care am de gand sa o stric :))

    @Summer: Incerc sa fiu pe cat de mult posibil. Cant, zambesc, ma ajuta destul de mult :D
    Sper sa apara un motiv care sa te faca fericita si sa incepi o dimineata fredonand prin casa. :)

    @Iulia: :)) Cine stie :)) Poate avem noroc si o sa sune chiar mai bine decat varianta initiala :))

    @Dragos: Cu placere :) Nu stiu de ce, dar ieri asupra mea a avut un impact ciudat pentru ca am tot ascultat-o :D

    RăspundețiȘtergere