22 iul. 2010

Tra la la....

“Tra la la”...şi “tra la la”! Parcă m-a urmărit acest cuvânt astăzi. Încerc să scriu câte ceva, dar de fiecare dată îmi iese “tra la la” şi apoi un zâmbet. Hmmm...cred că vrea să-mi spună ceva, dar încă nu-mi dau seama ce. Sau poate că azi am fost prea "tra la la". Vouă cum vă sună, ce vă inspiră? Mie cred că libertate şi bucurie pentru lucruri simple, de care uitasem in ultimul timp . Sper să-mi dau seama curând ce este cu acest “tra la la...”! Până atunci, sper să vă molipsească şi pe voi cu multă voie bună.

8 comentarii:

  1. fericita tu..., ca tra la la-ul pentru tine e ceva bun.
    mie mi-a anulat vacanta de doua saptamani... si tre sa mai stau si sa patimesc .. juma de luna :(((
    cica nu tot raul vine sa faca rau...
    la mine vine tot raul dublu! :(((
    inseamna ca imi face bine de doua ori???
    am dubii

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Imi pare rau sa aud de vacanta :( Sper ca in curand acest tra la la sa vina in vizita si pe la tine si sa te binedispuna :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ok.. il astept. Oricum... tu stii cand vine

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi inspira o garnizoana militara unde se da desteptarea.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dragos : :)) Amuzanta desteptare cu tra la la :) Cred ca soldatii s-ar trezi mai voiosi :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Melodie, ritm, copilarie, optimism. Constat cu bucurie ca exista si oameni fericiti. :) :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Summer: :) Imi place ce iti inspira :) Mi-e dor de copilarie, dar incerc ca intotdeauna sa pastrez putin optimism :)

    RăspundețiȘtergere