30 iul. 2010

Elementul cheie...

Deseori, contextele sau presupusele relaţii dintre lucruri ne împiedică să vedem lucrurile înseşi. Le cunoştem doar într-o anumită privinţă, doar din punctul de vedere pe care vrem să-l alegem . La fel se întâmplă atunci când nu ştim de unde să luam un chip odată întâlnit pe stradă, chiar dacă suntem convinşi că-l cunoştem. Totuşi, ne lipseşte configuraţia potrivită şi acel element cheie. Tu ce element cheie vrei să alegi? Eu aleg înca o dată zâmbetul..un zâmbet care sa-ţi transmită dorinţa de cunoaştere, de înţelegere şi de dăruire.

Voi ce element cheie alegeţi în relaţiile cu cei dragi? Elementul cheie care poate face legătura între contexte, relaţii, presupuneri astfel încat să putem ajunge la armonie, elementul la care putem apela în orice moment care ni se pare dificil?

13 comentarii:

  1. Elementul cheie si baza oricarei relatii este sinceritatea.

    RăspundețiȘtergere
  2. ingaduinta.
    am facut un poem wonderland-ului.

    cand m-am nascut era intuneric.
    stele zburau intr-un teleferic de sticla...
    ...din mine au inceput sa se scurga lumanari aprinse...
    ...si totul a aparut ca un Craciun literar:
    literele jucau precum licurici,
    diacriticele,
    in forma de coarne de ren.
    erau si cateva lucruri relativ comice;
    galeti pe capetele celor din jur,
    coarne de viking pe capul buburuzelor,
    iar iepurii sedeau la hot debate...
    like and dislike.
    da dar din lumina s-a nascut canicula,
    apoi feerie,
    apoi s-au izbit precum amnarul.
    si s-a facut lumina si mai mare,
    atat de lumina incat cu greu puteai spune ca nu e intuneric...
    ...un intuneric inchis in teleferic.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Summer:Mi se pare o alegere potrivita; cred ca poate duce la multe lucruri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @EO: Ce bine ar fi daca am putea trata orice problema cu ingaduinta; cred ca ar duce la multe rezolvari pozitive :D

    Foarte dragut poemul :) Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Un zambet arata intentia de a rezolva problema. Interesant felul in care iti place sa abordezi lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tweet: Multumesc :)

    Exact, in unele cazuri zambetul poate insemna ca esti dipus sa negociezi si sa gasiti o solutie rationala, care sa nu implice nervi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu chiar daca as avea 100 de elemente cheie, nu as sti sa le folosesc;nu cred ca am elemente cheie. Mai bine ar fi sa ii intrebi pe ceilalti, ce elemente cheie folosesc. eu personal nu am avut, si nu am nici un plan in privinta asta. Eu sunt ca un tablou. Cum ma vezi , asa sunt. Doar panza si vopsea. nu am nimic altceva, cu care sa atrag . Nu stiu sa zambesc, si nu stiu ce altceva sa folosesc

    RăspundețiȘtergere
  8. @Black Angel: Cred ca fiecare are elementul sau cheie.

    "Cum ma vezi , asa sunt"...Hmmm, uneori si transparenta poate fi un element cheie important, pentru ca-l ajuta pe celalalt sa inteleaga mai bine si presupune o buna comunicare :) Cel putin, eu asa cred :D

    RăspundețiȘtergere
  9. as vrea si eu sa cred asta... dar nu stiu. Cui ii trebuie transparenta? =))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Black Angel: Cred ca macar putina transparenta nu strica nimanui :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :-) E ca si cum nu vezi padurea din cauza copacilor.

    Din punctul meu de vedere elementul-cheie ar fi intelegerea. As dori ca omul de lânga mine sa ma accepte asa cum sunt, sa ma lase sa fiu copil in continuare si sa nu incerce sa faca din mine un "om mare". Vreau sa ramân mereu in ... wonderland :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. apai cred ca io-s prea transparent :)) nu ma vede nimeni :((

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dragos: :) Frumos :) Sper sa fim capabili sa ne gasim acest wonderland, in care putem fi asa cum simtim, fara constrangeri si in care ne putem alimenta cu sentimentele frumoase de care avem nevoie. Iar intelegerea, este unul dintre ele :)

    RăspundețiȘtergere