6 iul. 2010

Parcuri de distracţii

La câteva luni, când simt că s-au adunat câţiva norişori negri deasupra mea, pentru a scăpa de ei apelez la una dintre pasiunile mele mai vechi: parcurile de distracţii. Încep cu mountain rousse, spinner şi lista continuă cu orice altceva care pare la fel de tentant. La plecare mă simt mult mai relaxată, calmă şi zâmbetul este la locul lui. De ce eram nervoasă sau stresată? Dupa atât de multă adrenalină, nici nu-mi mai amintesc. Prietenii mei sunt încantanţi că mă simt mult mai bine, dar mă asigură că data viitoare doar vor merge cu mine, dar nu-i mai conving să încerce vreun mountain rousse.


Voi cum scăpaţi de norişorii negri care de multe ori ne fac irascibili?

16 comentarii:

  1. ma gandesc si eu.... dar nu la mountain rousse :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal nu prea agreez parcurile de distractii...sunt cam invadate. A!, eventual in contra-timp, intr-o dimineata, ceva de genul asta. Dar in niciun caz sâmbata sau duminica. Mountain rousse?????????? Dar ai ceva curaj, nu gluma. M-am dat o singura data, când eram in facultate, si asta pentru ca nu puteam sa refuz fata cu care eram, sa nu ma creada fricos. Dupa care m-am jurat ca asa ceva n-o sa mai fac nici daca mi se ofera un intreg harem. Nu stiu ce e cu voi fetele, ca am mai avut prietene care aveau acelasi tip de distractie, de parca nu s-a mai inventat nimic altceva pe lumea asta decât mountain rousse.

    Eu prefer o plimbare pe jos sau cu bicicleta....o bere la o terasa nezgomotoasa si neaglomerata...asta daca e vorba de iesit afara. Daca nu, ma pot relaxa destul de bine si in casa. Citesc ceva distractiv, ma uit la o comedie, ma joc cu pisica....am o bicileta de casa...Sau apelez la filmul meu de suflet, "Parfum de femeie".

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa fiu sincer... nu prea reusesc sa scap :(

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Interesanta metoda, cred ca trebuie sa o incerc si eu o data :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dragos: Din punct de vedere al aglomeratie, nici mie nu-mi plac, dar altfel le consider o evadare frumoasa. Prima data cand m-am dat in mountain rousse aveam vreo 13 ani si eram cu fratele si tatal meu. Nu am intrebat dc am voie sau ceva, m-am urcat direct. Fratelui meu nu i-a placut experienta, dar eu de atunci nu ratez nicio ocazie.

    Plimbarile ma relaxeaza mult si pe mine Cred ca senzatia pe care o am cand cobor din mountain rousse, echivaleaza cu multe, multe plimbari.

    Frumoasa alegere "Parfum de femeie"

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tweet: Cu multa incredere, iti recomand sa incerci :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Black Angel, Unnousens: Nu stiu ce are blogspot astazi, dar la cateva comentarii a dat eroare. Imi cer scuze, dar comentariile s-au pierdut si am rugamintea sa le mai lasati o data. Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, imi place blogul tau, vrei sa facem schimb de link? Daca vrei poti sa ma adaugi cu linkul http://bloguldelicios.blogspot.com, si te adaug si eu la mine.Merci frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred ca exista ceva atat de puternic incat sa imprastie norisorii negri care-mi dau vesnic tarcoale si care ma intristeaza, mahnesc, agita, tulbura,nu neaparat enerveaza. Asa sunt eu construita, asta e structura mea interna, nu am cum s-o schimb. Pacea sufleteasca nu cred ca o voi obtine vreodata, dar linistea mentala o gasesc doar pe o plaja, intr-un sezlong sub o umbreluta, privind imensitatea marii si ascultand zbuciumul infernal al valurilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai, eu am ceva repulsie fata de ele... ma sperie clovnii... ma sperie atmosfera aia fals de vesela... ca si cum cerva rau sta sa se intample.
    Dintr+un singur motiv imi plac... se pot face fotografii exceptionale... (vorbeste fotograful din mine)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Black Angel: Si la ce te gandesti tu? :P

    @Unnousens: Uffff...:D Chiar nimic nu reuseste sa te deconecteze si sa te faca sa zambesti, fara niciun alt gand care sa nu-ti dea pace?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Summer: Sper ca se anunta foarte curand o astfel de vacanta la mare, in care sa te regasesti si sa te bucuri de soare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Iulia: Eu de obicei nu prea sunt atenta la clovni, la agitatie, punctul de atractie fiind partea in care se afla mountain rousse si alte chestii asemanatoare.

    Chiar as fi curioasa cum ai surprinde fotograful din tine astfel de ipostaze :D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Amandynas : Buna :) Mersi mult pentru propunere. Te-am adaugat in sectiunea de Link Exchange :)

    RăspundețiȘtergere