7 mai 2010

Funny Friday

De dimineaţa, toţi eram în aşteptarea salariului. De cum am ajuns la birou, primul lucru pe care l-am făcut a fost să verificăm dacă au intrat banii. La prima încercare, dezamăgire. Am început să ne gândim că poate a uitat să-i transfere, asa încat mai aveam putin şi o luam pe şefa la întrebări. Motivul pentru care suntem atât de nerăbdători: ne-am propus să plecăm puţin de la birou şi să ne facem de cap. Nu contează unde vom merge, contează că ne vom relaxa puţin şi în felul acesta mai scăpam de rutină.

Pe la 12 s-a întâmplat minunea. Banii sunt în cont şi cam într-o ora o să ne luăm o pauză de masă prelungită. Mai luam cu noi şi puţina bună dispoziţie şi cred că va fi o ieşire reuşită. Ce mai, weekendul deja a început! Sper ca ne vom face un obicei din astfel de ieşiri, ca să ne mai descreţim frunţile din când în când. Iar pentru restul zilelor, ne-am gândit să apelăm la câte o pauză de brioşe cu ciocolată, iar alteori la o sesiune de filmuleţe amuzante.

4 comentarii:

  1. aaaaaaa.... voi va cam invatati cu narav!!!... asta da viata !! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Ne mai facem si noi de cap uneori, prea multa seriozitate strica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @keltoighost: Da :P Deja luna mai, vineri, parca zboara timpul :( Inca nu stiu pe unde :D

    RăspundețiȘtergere