28 mai 2010

Despre mine

Am primit o lepşă de la Black Angel:

Zodia: scorpion şi sunt mulţumită cu ea;

Aş vrea: ca pentru o zi să fiu invizibilă;

Păstrez: gânduri frumoase;

Mi-aş fi dorit: ca uneori totul să fie perfect.

Nu-mi place: ironia;

Mă tem: să ratez unele lucruri pe care mi-ar fi plăcut să le fac, dar mi-am dat seama prea târziu;

Aud: doar ceea ce vreau eu să aud;

Imi pare rău: când mă cert cu cineva drag;

Imi place: să-mi fac pasiuni noi;

Nu sunt: ceea ce îşi doresc alte persoane să fiu…sunt eu, orice ar fi.

Dansez: ţopăi, uneori în momente de euforie…dar cred ca este şi acesta un dans;

Niciodată: “Nu spune niciodată nu se poate, ci incepe cu "să vedem"...

Par: uneori îmbufnată, alteori inaccesibilă, alteori mult prea visătoare;

Plâng: când as vrea să fac mai mult şi nu mai pot;

Nu-s întotdeauna: puternică.

Nu-mi place la mine: ca sunt prea încăpăţanată;

Sunt confuză: atunci când cuvintele se contrazic cu faptele;

Am nevoie: de dragoste şi de momente frumoase;

Ar trebui: ca uneori să nu mai analizez atât de mult lucrurile şi doar să mă bucur de ele.

Leapşa merge mai departe la oricine doreşte să o preia.

2 comentarii:

  1. ...pasiuni... role,bicicleta,baschet,... ce mai urmeaza ?? ;) tenis, handbal,fotbal....:D :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Tenis, da :X Handbal nu prea imi place, iar fotbal n-am mai jucat de ceva vreme :P

    RăspundețiȘtergere