24 iun. 2010

Prieteni pentru fiecare zi...

Ploaia de dimineaţă m-a facut să mă gândesc că ar fi un moment bun să stau şi să lucrez de acasă. Ştiu, aş fi lucrat ceva, apoi aş fi găsit alte lucruri de făcut, separate de serviciu. Doar că eram singură acasă si oricât de ispititor ar fi fost să rămân, m-am gândit la colegii mei, la pauzele noastre, la faptul că în 2 ani au devenit nişte prieteni foarte buni. Zâmbete, probleme mărunte, cuvinte de încurajare sau momente de plictiseală, de la un timp le împărţim pe toate. Singurul nostru coleg care mai glumeşte pe seama noastră, dar care ne este foarte drag. Cafele sau pauze de masă prelungite, dezbateri şi din ce în ce mai multe activităţi care se prelungesc în timpul liber.Uneori mă bucur foarte mult că îi cunosc, că în multe zile când ajung la serviciu am senzaţia că de fapt sunt în vizită la nişte prieteni şi urmează să fie o zi frumoasă alături de ei. Ei sunt prietenii pentru fiecare zi şi am învaţat multe lucruri frumoase alături de ei.

Pe voi ce vă înveseleşte într-o zi atât de mohorată? Cum vă întelegeţi cu colegii de serviciu?

24 de comentarii:

  1. Stai asa, nu te grabi, ca acum iese soarele. La mine pe cer a si iesit de fapt... :) Problema colegilor e destul de delicata in cazul meu, daca sunt de gen masculin, am toate sansele sa ma inteleg bine spre excelent cu ei, daca sunt de gen feminin... Cert e ca nu toate femeile ma agreaza. Motivele nu le cunosc, dar se simte imediat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nice: Sper sa iasa soarele cat mai curand, il astept cu nerabdare :) Hmmm..noi intotdeauna am fost mai multe fete. Problema cu agreatul am avut-o si eu cand m-am angajat: aveam o colega care parea foarte critica si dura cu toata lumea si ma gandeam ca sigur nu o sa-i intru in gratii. Totusi, dupa cateva luni am ajuns sa ne intelegem foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt putin offtopic. La birou toate bune, in viata de zi cu zi ok. Astept vacanta. In 2 zile imi socri pe cap din Suedia, si satu 3 saptamani. viata...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi M: Si mie imi mai zboara gandul la vacanta, dar mai este pana atunci. Ufff, socrii astia :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu prea ma inveseleste nimic. Intru intr-o stare de plictiseala si acolo raman ceva vreme, pana ma enerveaza respectiva stare si ma apuc sa fac ceva sa-mi treaca :)) Stiu, e haos. Legat de colegii de serviciu...nu am pentru ca momentan nu am job :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut şi eu o aşa colegă, la fostul loc de muncă. Ştii ce e ciudat? Acum când ne întâlnim, în alte habitate decât cele ale locului de muncă respectiv, ceva nu se leagă... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandra: Momentan imi place si ma complac ;)) Sigur voi renunta cand va fi timpul ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu am colegi de servici, dar imi amintesc in liceu cand nu avem chef sa ma trezesc pentru ca era asa de bine si o faceam doar pentru ca sa ma intalnesc la liceu cu colegii :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine as putea spune ca ma deranjeaza vremea ploioasa pentru ca imi complica mersul cu bicicleta spre birou...dar temperatura e OK, daca nu ar fi amenintarea ploii ar fi chiar beautiful. Azi, in mod cu totul si cu totul deosebit, am avut o intâlnire care mi-a inseninat ziua. Abia acum am realizat, când am citit articolul, ca e o zi mohorâta la modul propriu. Dar sa stii ca pentru mine n-a fost...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Dragos FRD: Ma bucur sa aud ca ai avut o zi frumoasa :) Mersul la birou cu bicicleta, mi se pare un mod dragut si relaxant de a-ti incepe ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  11. E important sa ai un asa anturaj la locul de munca, te duci de drag

    RăspundețiȘtergere
  12. @Suflef naiv: Intr-adevar, merg cu placere la serviciu si nu am avut nicio problema pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  13. E cel mai bine cand colegii te scot din starile naspe si te fac sa te apuce cheful de job....dar toate padurile au si uscaturi =))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Gigi: :)) Noi pana acum nu avem...desi ar fi cineva din exterior care ne mai viziteaza din cand in cand...Da! Cred ca asta ar fi uscatura, mai incearca sa intervina intre noi sau mai are de comentat, dar nu prea o luam in seama :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Hm... deci inca nu am job, dar l-as asemana cu o sala de clasa.... Cat de bine e impreuna conteaza... dupa numarul celor care pot face oricand poaten cu bun simt ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. cineva ma inveseleste intotdeauna... si sper sa continue sa o faca :D
    colegi de servici nu am, dar am alt fel de colegi ...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Unnousens: Si eu cred ca e important cat de bine ne simtim impreuna :)

    @Black Angel: Si cum va intelegeti? :P Sper ca bine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. i-ai facut sa planga :)) ... iti dai seama cand iti citesc blogul, se simt iubiti :D ...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Pricop Catalin: :)) Ah, inseamna ca de asta ma priveau asa induiosati ieri :)) Sper ca doar le-am adus un zambet :D

    RăspundețiȘtergere
  20. păi sigur le-ai adus un zambet, poate mai multe şi lacrimi de bucurie :D ...

    cel mai important este ca voi sa va simtiti bine impreuna :D

    RăspundețiȘtergere
  21. @Black Angel: Cred ca am o mica banuiala :P :)

    RăspundețiȘtergere