24 apr. 2010

Un joc...

Un joc în care intenţiile nu sunt definite şi asta îl face mai palpitant. Un joc în care nu există reguli, dar în care jucătorii ştiu că singurul lucru pe care trebuie să se axeze este acela de a surprinde, dar într-un mod sincer. Un joc care în mod inexplicabil ne face mai zâmbitori. Un joc care aduce o pată de culoare în fiecare zi prin simplu fapt că există. Un joc, jocul ce treptat devine mai interesant, fie că este vorba de prietenie, de dragoste sau de acele lucruri de care simţim nevoia uneori. Un joc care îmi place pentru că implică atât amuzament, cât şi responsabilitate. Mai simplu spus: mă joc într-un mod care îmi place pentru a cunoaste ceea ce îmi doresc, iar pe masura ce cunosc mai mult, jocul devine o parte din mine. Iar partea mai frumoasă este că jocul meu poate deveni jocul altcuiva care-l inţelege, iar jocul altcuiva poate deveni jocul meu. Tot ce conteaza în final este că acel joc ne defineşte.

2 comentarii:

  1. aha... am inteles.. interesant jocul asta, ma face curios... ceva de genul "risca"
    "a surprinde, dar intr-un mod sincer"....hmmm imi place si mai mult....(cred ca as fi cel mai bun jucator :D :D )

    si cred ca ai zis bine " aduce o pată de culoare în fiecare zi prin simplu fapt că există"
    doar citind postarea ,imi inchipui cum e acest joc! :*special... :) o ispita "placuta"!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Intr-adevar special; este jocul fiecaruia, asa cum il percepem :) :*

    RăspundețiȘtergere