15 apr. 2010

Leapsa cu raspunsuri sincere

Sinceritate, azi se cere sinceritate prin leapsa de la Black Angel:

1. Ai o poreclă?
Nu chiar...In liceu mi se mai spunea Alba, pentru ca unele persoane se gandeau ca este tot prenume.

2. Unde locuieşti?
In general in Bucuresti...In unele weekenduri si vacante la Breaza, judetul Prahova.

3. Ce înălţime ai?
1.68

4. Ai zi onomastică?
Da- 30 august: Sf Alexandru.

5. Ce ocupaţie ai?
Analist financiar.

6. Ai fraţi sau surori?
Da, un frate mai mic cu 3 ani.

7. Limba materna?
Romana.

8. Limbi vorbite?
Engleza si franceza.

9. Colecţii?
Hmmm...Nu prea...Mai degraba pasiuni: pentru carti si geluri de dus.

10. Număr la pantofi?
38.

11. Şcoli absolvite?
ASE: Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori;
ASE: Facultatea de Marketing.


12. Materia preferată?
Matematica.

13. Ce hobby-uri ai?
Plimbarile.

14. Bani de buzunar?
Rataciti prin buzunare si gasiti in momente in care devin foarte, foarte utili.


15. Dorinţă?
Sa fac cat mai multe lucruri frumoase, lucruri ce tin de interior.

16. Vise?
Ohoho...Mai tot timpul. I'm a dreamer.


17. Număr norocos?
13

18. Ai vrea să revezi:
Niste prieteni dragi cu care nu am apucat sa ma vad de ceva timp.

19. Ai animale de casă?
Nu.

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Sinceritatea.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Cred ca fiecare zi are ceva special...Am avut multe zile frumoase, dar cred ca se poate si mai mult de atat.

Dau mai departe aceasta leapsa prietenilor din blogroll, care doresc sa o preia.

6 comentarii:

  1. Alba... ca zapada!!!;).. buna idee, am sa colectionez si eu .. geluri!! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare..colectia de geluri de dus :>

    RăspundețiȘtergere
  3. @Black Angel, @George: Hahaha :)) Nu colectionez geluri, mai degraba e o pasiune, adica am multe, multe dar le consum, nu le pastrz :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ..pai da ... pastrez doar cutia goala!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit si eu , tot de la el.
    Frumoase raspunsuri am aflat mai multe despre tine.

    RăspundețiȘtergere