6 apr. 2010

Motivaţii



Încă ma gândeam la ce frumos ar fi fost să mai dorm o oră în plus şi la o zi cu soare, când am ajuns la birou şi am aflat ca o sa avem şedinţă. Repede bem o cafea, povestim ce am facut în zilele de concediu şi iată-ne în sala de şedinţe.

-Dragii mei, m-am gândit că urmează câteva luni în care trebuie să ne concentram şi să fim foarte productivi (130% cum ne spusese într-o sedintă anterioară), pentru a reuşi ceea ce ne-am propus in acest an. De aceea, m-am gândit să încerc să vă impulsionez şi vă propun programul de lucru afisat pe videoproiector.Mai mult de atat, salariile vor fi mărite cu 25% şi pentru concediul din vară, firma va plăti câte o excursie pentru fiecare dintre voi. Ce părere aveţi?

Noi ne uitam buimăciţi unul la altul. O fi câştigat şefa la loto?O fi căzut din pat de dimineaţă? E prea frumos ca să fie adevarat.

Înainte sa răspundem, un telefon începe să sune. Ce cunoscută îmi pare melodia. Încep să zambesc şi îmi dau seama că este melodia de la ceasul de alarmă. Au, au, au! Cineva să ma ciupească. Ce frumos visam!

Amuzant vis, dar ce facem când încetăm să mai fim motivaţi de anumite lucruri şi totuşi ne simţim prinşi în acel loc?

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai voiam sa intreb unde lucrezi pana sa apuc sa citesc tot articolul tau,si mai voiam sa intreb si daca e vreo functie de "mopar" libera pe acolo:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfff... ce faza, si care vroiam sa te felicit pentru marirea de salariu si sa te pun sa faci cinste :)).
    E bine ca macar in vis ne bucuram din cand in cand :-p

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain vis ai facut!! poate chiar asa o fi!!!.... maine iti da sefa ... o marire de salariu.. si o vacanta platita!! ghici unde???? ;;):-* :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si io visez asemanator in fiecare zi. :D Si ma trezesc de fiecare data, nici nu ma mir ca sunt asa ciufut dimineata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Troskplosk: Hehe :P Cand o sa gasesc un loc unde se intampla astfel de lucruri, te anunt :):D

    @Costin: Da, asa este, fac bine astfel de vise. M-am trezit cu zambetul pe buze :):P

    @Black Angel: Hahaha :)) Ce-ar mai fi :)):-*

    @Mita: :) Sper ca intr-o zi sa gasim amandoi cate un loc de munca unde sa avem parte de astfel de surprize si sa ne trezim binedispusi si cu mult chef de munca. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. as vrea sa visez si eu asa...macar sa visez.

    RăspundețiȘtergere
  9. vezi, data viitoare cand visezi, poate sunt si eu pe acolo...nu de alta, dar macar in visul tau sa primesc o marire de salariu:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Camelia: Oki doki :P Cum cred ca multi dintre noi tot visam la o marire de salariu, sper ca data viitoare sa fie cat mai multe persoane in visul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. pe mine sa ma visezi ca dau cu mopul,te rog,la casierie dupa ce va luati voi salariile alea spectaculoase:)))

    RăspundețiȘtergere