3 apr. 2010

Feel Good



Ce frumos este acasă! Aproape de fiecare dată, în astfel de perioade, mă simt ca şi când aş fi iar la liceu. Uit de serviciu, de anumite lucruri pe care mi-am propus să le fac, uit de timp. Mai văd un film, mai citesc ceva, mai ies la o cafea sau mai încerc câte ceva prin bucătarie. Agitaţia a ramas undeva în Bucureşţi, gândul undeva pe o bancă în Herăstrau, mintea pierdută pe undeva prin spatiu. Aşa că, am uitat chiar şi de astenia de primăvară, pe care începusem să dau vina pentru starea mea din ultimele zile. Feel Good! :)

2 comentarii:

  1. Nicaieri nu-i ca acasa!!!......Important.. cand te intorci... sa iti mai regasesti gandurile lasate pe acea banca din parc!:* :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Da, o sa merg sa le adun si o sa le pun in ordine :P :* :)

    RăspundețiȘtergere