18 aug. 2010

Concediu invizibil

Dacă ar depinde de mine, după concediu trebuie să urmeze încă doua zile libere în care să mă împac cu gândul că iar trebuie să mă trezesc devreme, să ajung la birou…şi mai grav, să recuperez ceea ce aş fi făcut în săptămana iberă. Există şi o parte frumoasă, am avut de recuperat şi povestile şi pauzele de cafea la care am lipsit. Apoi, după ce am recuperat, ar mai fi necesare încă 2 zile libere, în care să-mi fac planuri pentru noul an, aşa cum îmi propuneam în fiecare an, atunci când reîncepea şcoala. Abia atunci entuziasmul poate reveni şi aş lăsa starea aceasta în urmă. Ce drăguţ ar fi un concediu pus pe şotii, aşa cu un zâmbet larg , care să lase starea de “mai vreau” în urmă. Acestea fiind spuse, săptămana aceasta mi-am luat un concediu invizibil şi încă sunt departe…cu gândul.

Voi cum aţi reintrat în ritm după concediu? Ce părere aveţi, există nostalgie de după concediu, când trebuie să revenim la lucrurile obişnuite?

10 comentarii:

  1. Nostalgia e inevitabila. Ea poate sa lipseasca daca ai avut parte de un concediu dezastru, dar asta nu prea se intampla.
    Revenirea trebuie sa fie lenta. In prima zi, stai, in a doua iti deschizi mailul de la servici, in a treia vorbesti cu colegii despre orice altceva decat servici, in a patra incepi sa iti faci planuri de weekend (ca doar trebuie sa te refaci) iar in a cincea, faci orice numai sa treaca timpul mai repede si sa poti rupe usa la ora dorita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu si acum sunt nostalgica dupa Spania, pare incredibil, desi au trecut aproape 4 luni, doar la acea vacanta ma gandesc. Si mor de dorul ei...
    Nu stiu ce am sa ma fac. :( :( :(
    Nimeni nu-si poate imagina ce impact uluitor au avut asupra mea locurile acelea pe care niciodata nu am crezut cu adevarat ca am sa ajung sa le vad.
    Imi aduc aminte ca acum 5 ani de zile, cand m-am intors din prima mea tara vizitata, am avut nevoie de doua saptamani sa-mi revin, timp in care am stat in pat si am dormit, refuzand contactul cu realitatile bucurestene.
    Dar vacanta ta a fost cam scurta, sau mi se pare mie?? :(

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ghiocelul alb: Imi place planul tau :) Luni, intr-adevar am deschis mailul, am trecut repede in agenda cam ce am de facut, dar am zos ca am timp toata saptamana. Ieri mai toata ziua am stat de vorba cu colegii. Noroc ca azi mai revine un coleg din concediu si e randul lui sa ne povesteasca. Sper sa treaca repede si urmatoarele 2 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nice: Ufff, sper sa iti treaca aceasta nostalgie si sa gasim o mini-vacanta aici, care sa ne scoata din aceasta stare.

    Da, din pacate mi s-a parut foarte scurta, dar sper sa imi mai iau liber si in septembrie. O sa vad :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai...dupa concediu incerc, cu greu, sa ma pun in functiune. Asta nu-mi reuseste intotdeauna nici macar in timpul "anului muncitoresc". La birou vine câte cineva si te intreaba cum a fost in concediu, ii povestesti, dupa aia zice si el de concediul lui (sau ei). E cald. Nimeni n-are chef de lucru. Rezolvi problemele urgente si pe celelalte le lasi pentru alta data. Cine stie?, poate intre timp se rezolva singure. Apoi, pe seara, esti la o bere cu prietenii. Ca si ei vor sa-ti spuna cum a fost in concediu...

    Nu mi s-a intâmplat sa fiu nostalgic dupa concediu. Nici dupa asta, nici dupa altele. Pentru ca, pe lânga frumusetile concediului, "acasa" ramâne....home sweet home. Asta, bineinteles, daca ai o casa in care sa te simti...acasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dragos: Ce bine ar fi daca problemele s-ar rezolva singure. :P

    Asa e, acasa ramana acasa :) Eu uneori simt nevoia sa-mi prelungesc weekendul si sa merg acasa si intr-adevar, ma intorc cu bateriile incarcate. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu n-am mai avut concediu de 3 ani dar consider vacanta de vara a baietilor mei un fel de concediu de la lectii si de la tipat la ei. imi pare tare rau ca se va termina peste o luna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu abia astept sa inceapa activitatea la facultate :D ma cam plictisesc acum

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anca: wow :D 3 ani. Nu stiu cum rezisti :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @George: Da, asa pateam si eu pe la inceputul lui septembrie :) Sa ai un nou an universitar plin de reusite :)

    RăspundețiȘtergere