31 aug. 2010

I like...

Am început dimineaţa cu o surpriză foarte frumoasă din partea lui Nice, care mi-a dăruit 3 premii foarte drăguţe:




Înainte de a le oferi altor persoane dragi mie, trebuie să enumăr 10 lucruri care îmi plac:

1. Îmi place să zâmbesc;
2. Îmi place să mă plimb;
3. Îmi place sinceritatea;
4. Îmi place toamna;
5. Îmi place ciocolata;
6. Îmi place să citesc;
7. Îmi plac lucrurile frumoase;
8. Îmi place să-mi fac prieteni noi;
9. Îmi plac pauzele petrecute alături de colegi la serviciu;
10. Îmi place de mine.

Premiile merg mai departe la toţi cei din blogroll şi la toţi cei care vin în vizită si au un blog.

4 comentarii:

  1. :)) Ce simpatica si originala ai fost la numarul 10. :P
    Eu tot nu inteleg de ce-ti place toamna...in 2 zile a reusit sa ma deprime mai rau ca toate cele 90 de zile de vara la un loc. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nice: Mersi :)

    Poate e si influenta faptului ca sunt nascuta toamna. Imi place si vara, dar cel mai bine ma simt toamna. Aer respirabil, peisaje superbe, chiar si ploia ma binedispune uneori :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil...ai reusit sa scoti 10 placeri...Cu adevarat cea mai tare e cea de-a zecea, dar te inteleg; si mie imi place de tine :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dragos : Multumesc :):):)

    Cea de-a zecea...Cred ca daca ne place de noi si suntem multumiti, putem sa descoperim chiar mai mult de 10 lucruri care sa ne faca placere pentru ca nu ne mai focalizam atentia atat de mult asupra problemelor si a lucrurilor pe care vrem sa le schimbam la noi.

    RăspundețiȘtergere