29 aug. 2010

Zâmbet

Azi am chef să mă joc cu nişte cuvinte…Le-aş gâdila, dar nu ştiu dacă vor zâmbi. În schimb, dacă imi vor întoarce favoarea, mă vor face să zâmbesc, un gând va ajunge la un moment plăcut şi de aici la un alt zâmbet.

Aş putea să stau să te privesc neîntrerupt şi ai ştii că lumina din priviri este tot un zâmbet. Cu certitudine, aş putea să nu mă plictisesc zâmbind…iar într-un târziu aş zâmbi iar, pentru că am putut să-ti dăruiesc atâtea zâmbete.


Tu cât de mult zâmbeşti? Şi mai ales ce te face să zâmbeşti cel mai adesea?

8 comentarii:

  1. La fel ca si pe tine, oamenii.
    Azi a fost zi de toamna sau de iarna? :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nice: :)) In zonele de munte mai mult de iarna :) Am fost acasa si toata dimineata a plouat si era frig, iar cand am ajuns in Bucuresti mi s-a parut o zi frumoasa de toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. zambesc cand sunt alaturi de persoana iubita,cand vad un copil ca zambeste,cand am o amintire placuta,cand vad pe altii ca sunt fericiti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oamenii care au trecut de sita vieţii şi încă îmi sunt aproape...

    RăspundețiȘtergere
  5. "lumina din priviri este tot un zâmbet", sintagma asta e geniala...

    Eu am multe motive de zâmbete, nu le insir acum pe toate, ca ma apuca Anul Nou, dar in ultima vreme am constat un lucru tare fain. Tot plimbându-ma incoace si incolo prin tara, cu ocazia concediului, am constatat ca exista si oameni cu bani care au gusturi bune. Am vazut case frumoase, dimensionate cu bun-simt si ingrijite asijderea, plasate suficient de artistic, de iti e mai mare dragul sa te uiti la ele. Si atunci nu-mi pot abtine un zâmbet. Inseamna ca mai avem o sansa, inseamna ca nu suntem inconjurati numai de cocalari.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dream: Cred ca zambetele copiilor sunt cele mai sincere si frumoase :)

    @Costea: Interesant...zambete pline de experienta care poate fi daruita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dragos: Ma bucur ca ti-a placut sintagma :)

    Si mie imi place sa cred ca mai avem o sansa. Avem locuri frumoase, oameni de calitate, cred ca trebuie sa fim putin atenti pentru a le descoperi. Pana la urma, daca vrem sa reusim avem toate conditiile, doar de noi depinde :)

    RăspundețiȘtergere