8 iun. 2010

Cum ar fi?

Dacă aş servi întâi desertul şi abia apoi mâncarea doar pentru că întotdeauna abia aştept să ajung la desert? Dacă unele situaţii ar începe cu deznodământul, pentru ca mai apoi să aflu care a fost punctul de plecare? Dacă azi aş sta pe tavan şi as scrie de la dreapta la stânga? Daca azi aş face totul invers pentru că aşa m-aş simti bine? Cum ar fi dacă pentru o zi totul ar fi invers?

Cum ar fi dacă de fiecare dată când interacţionăm cu cineva am fi noi, fără dorinţa de a impresiona sau fără impulsul de a afirma nişte lucruri care nu ne caracterizează? Cum ar fi dacă am avea întotdeauna curajul să afirmăm ceea ce gândim, fără să ne facem griji pentru părerile celorlalţi? Cum ar fi dacă am fi mereu sinceri? Cum ar fi dacă farmecul cunoaşterii nu ar dura doar până când obţinem ceea ce vrem?

24 de comentarii:

  1. multe intrebari...si eu deabi acum incerc sa fac ochii..o sa ma gandesc pt inceput la primul set de intrebari....revin cand ajung la o concluzie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Realbadpisy: Abia astept sa vad la ce concluzie o sa ajungi :) Cat despre intrebari...e ceva ciudat cu ele, de ficare data cand cred ca aproape le-am epuizat, mai apare ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi frumos pentru unii..... dar rau pentru altii!! sinceritatea e dificila!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA

    Cam aşa? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Keltghost: O alegere inspirata si frumoasa :) Da, cel mai probabil asa ar fi :) Mi-a placut raspunsul tau, un zambet imens :X :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti spun eu cum este, e groaznic de rau. Eu sunt mereu sincera si am numai de pierdut din asta. Nu ma intereseaza sa impresionez pe nimeni.Si nici nu se prea intampla... :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nice: Eu apreciez foarte mult persoanele sincere. Cred ca e foarte dificil sa fii mereu sincer, dar pe mine ma enerveaza teribil persoanele care pretind ca sunt altfel. Uneori as vrea sa existe o echitate: daca esti sincer cu cineva si acea persoana sa fie sincera la randul sau..Stiu, ar fi prea bine asa :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Intocmai...
    Am gasit aici remedii pentru nervii mei :P
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. @Unnousens: :D Ma bucur sa aud ca te-a ajutat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. "Dacă azi aş sta pe tavan"... Mi-ai amintit de recalama aia la joe cu liliacul :)

    "Cum ar fi dacă pentru o zi totul ar fi invers?"... N-ar fi bine. Deloc.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Florin: Funny reclama de la Joe :) Uitasem de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  12. daca facand totul invers te simti bine, de ce nu?

    cat despre sinceritate...nu stiu pe cati i-ar tine nervii s-o accepte pe toata:-??

    RăspundețiȘtergere
  13. @Camelia: Hmmm...probabil ca ar fi dificil, mai ales cand este de preferat sa fim cat mai diplomati :D

    RăspundețiȘtergere
  14. daca intr-o zi totul ar fi invers, viata ar incepe seara si daca seara va fi romantica e posibil sa ne dorim sa nu se mai termine. cum ar fi apoi ca romantismul sa ofere apoi numai iubire, liniste sufleteasca, calm si buna dispozitie? cu siguranta ar fi nemaipoment de bine. a... si daca e cerul senin, atunci chir ca imi place dorinta ta...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Tu26dor: Interesanta perpectiva. O astfel de zi ar fi foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ma enerveaza diplomatismul asta:)) deja e prea bagacios:P

    RăspundețiȘtergere
  17. @Camelia: :)) Sunt de acord cu tine :P :)

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-ar pace o zi cu toate invers. precis ar fi astfel posibila si plimbarea in oglinda ca sa vedem acolo cum e... si care ma fascineaza de mica :P

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anca: Plimbare in oglinda...imi place ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai eu cred ca ar fi foarte bine. Orice schimbare de sablon e binevenita, mentine spiritul treaz. Vrei sa manânci desertul prima data? Go for it! Iti taie pofta de mâncare si asta inseamna ca-ti mentii silueta...Sa scrii de la dreapta la stânga? Excelent! Eu fac uneori asta si ma ajuta foarte mult, ma relaxeaza si ma indeamna la visare. Sa fim sinceri? N-ar strica sa avem grija cu cine suntem sinceri, poate deranjam miturile altora....

    RăspundețiȘtergere
  21. @Dragos FRD: Mi-a placut foarte mult argumentarea ta, cu atat mai mult ma determina sa incerc sa fiu asa :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Alexandra, ma simt onorat :-)

    Daca tot incerci sa scrii de la dreapta la stânga, incearca sa o faci cu niste litere care se preteaza la asa ceva. Ti-as sugera alfabetul ebraic :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Dragos FRD: Mersi pentru sugestie :P O sa-l incerc sa vad cum ne intelegem :)

    RăspundețiȘtergere