11 iun. 2010

Iceland

Temperatura ideală pentru mine este de 25 de grade, în zilele mai călduroase randamentul meu este din ce în ce mai scăzut. Pentru că se anunţă caniculă, m-am gândit ca astăzi dupa serviciu să plec în Iceland. Aici, nu există astfel de probleme, pentru că este cubul de gheaţă în care mi-aş petrece cu mult drag toată vara. Este un cub de gheaţă mai aparte: chiar dacă la exterior este de gheaţă, în interior aproape totul este verde şi în general nu sunt mai mult de 22 de grade.Bineînteles, există şi o parte unde mai este zăpadă şi se poate patina.

La intrare în Iceland, câţiva pinguini voioşi, îmi vor ura bun venit şi îmi vor servi un frappe delicios. După ce îl voi savura, îmi voi pune o pereche de role şi voi pleca să descopăr locurile din Iceland. Pot citi, pot înota, pot să mă plimb cu bicicleta, pot face tot ceea ce îmi place, dar fără să îmi fie cald. Este frumos, răcoare, pare un loc potrivit pentru un weekend relaxant.

Nu stiu dacă vouă vă place vara, dar sunteţi oricând bineveniţi în Iceland. Pinguinii vă vor întâmpina cu mult drag atunci când veţi ajunge şi vă vor ura un weekend plăcut. Trebuie să luaţi cu voi doar multe zâmbete, orice altceva pentru bună dispoziţie veţi găsi în Iceland.

22 de comentarii:

  1. D-asta universul meu e îngheţat... ;))
    Şi eu cred că temperatura de 25 de grade e cea mai potrivită. Eu una aş veni cu drag în Iceland.

    O zi răcoroasă îţi doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zenna: Mersi frumos , asa sper sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mey, te las sa te bucuri si de week-end si de Iceland:P
    ma sacrific eu si raman la canicula; nu de alta, dar mie-mi prieste:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ... ma iei si pe mine in Iceland??:-* ..Zambetele, fac eu rost de ele....dar tre sa ma inveti sa patinez !!! ca nu stiu:D @};-

    RăspundețiȘtergere
  5. @Camelia: Ooo, ce bine ca iti prieste :P. Eu m-am inarmat cu multe lichide si astept plecarea :D Un weekend placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Black Angel: Da, da :P Cu mult drag te iau :) Cat despre patinat se invata destul de usor :D

    RăspundețiȘtergere
  7. pai de acum sa nu mai plecam pe marte, sa mergem pe Iceland :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de mult te asemeni cu mine, la faza asta :D
    Si eu am o slabiciune pentru tarile nordice, din punctul asta de vedere. :D Plus faptul ca e mult mai multa educatie prin partile alea...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ketlghost: Da, e atat de frumos acolo :) N-am avea nici probleme cu caldura si cred ca am putea gasi si momentele acelea de relaxare in care sa nu ne deranjeze nimeni :P

    RăspundețiȘtergere
  10. deci .... pregatesc patinele sau schiurile?? sau mai bine saniuta! ca tot is copil cuminte :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Black Angel: Eeee:P Totusi spun sa ramanem la sporturi de vara: role si bicicleta, si daca ne plictisim poate si patine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Akindofsth: Cred ca si in Iceland si pe Marte este cu mult mai bine ca in cuptorul de aici :)

    RăspundețiȘtergere
  13. nici mie nu imi place vara :(( dar are si ea rostul ei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Treci cu masina si vii sa ma iei si pe mine? Desi cred ca in weekendul asta plec la mare. Sper sa fie apa calda, plaja goala, sotia iubitoare...

    RăspundețiȘtergere
  15. Aș vrea și eu un Iceland ca al tău :D Mă zbat de ceva zile ca un pește pe uscat.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Unnousens: Pe asa caldura nu pot sa mai vad si rostul :D

    @Cristi M: Se rezolva si cu transportul, o sa existe o linie speciala spre Iceland :D
    Distractie placuta la mare :)

    @Vladcreanga: Cam aceeasi senzatie o am si eu. Am iesit acum cateva minute pana afara si e cumplit de cald :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Pana sa ajung la pinguini chiar credeam ca exista un bar sau ceva de genul asta...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ckubs : Pentru ca imi plac foarte mult , m-am gandit sa-i iclud si pe ei in cubul meu virtual :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu "mi-am facut rost" de un fel de sauna mobila. Stau o jumatate de ora in ea...si când ies chiar mi se pare ca sunt in Iceland :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Dragos FRD: Ce dragut :) Eu deja m-am "instalat" in Iceland. Un weekend placut :)

    RăspundețiȘtergere