17 iun. 2010

Happiness

7 comentarii:

  1. ...happiness-ul asta... :)
    ai dat de el aa? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @BlackAngel: Putin happiness printr-un weekend prelungit, departe de Bucuresti si de lucrurile obisnuite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce calmă e faţa de stilul lor clasic.
    Prima dată i-am auzit de muuuult, de muuult în The L Word. Acolo am aflat eu de multe trupe nice.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa as vrea sa o ascult, dar nu gasesc driverul pentru placa de sunet :)) dimineata de acum

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur daca esto Happiness!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia: Hmmm..nu am urmarir The L World :D Cred ca prima data am auzit la ei mai demult, tot la Gueriila :)

    @Unnousens: Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @George: :)) Poate isi face si el somnul de frumusete. Sper ca de dimineata sa ai mai mult noroc :P

    RăspundețiȘtergere