7 iun. 2010

Leapsa...despre nervi

Am primit o leapşă de la Nice despre norişorii negri care mă vizitează uneori, nervii:

1.Cât de des te enervezi?

Destul de des, deşi uneori încerc să nu arat şi răbufnesc mult mai târziu, când se strang mai multe motive. Mă enervez când trebuie să mă vad cu cineva şi întarzie, mă enervez când unele persoane par să nu înţeleagă punctul meu de vedere şi revin de nenumărate ori asupra problemei respective, când cineva îmi vorbeşte pe un ton răstit, când sunt învinovaţită pe nedrept, când sunt contrazisă şi nu există argumente, când sunt trecute limitele bunului simţ sau când mi se cer prea multe explicaţii acolo unde nu este cazul. Recunosc, uneori mă enervez şi pentru că sunt paranoică şi mi se pare mie ceva, sau pur şi simplu pentru ca am o zi mai putin bună.

2.Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?

Da, de cele mai multe ori sun, pentru că să vorbesc despre ceea ce m-a enervat mă ajută să uit mai repede.

3.Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?

De foarte puţine ori mi s-a întâmplat să ţip, sau chiar să plâng pentru că eram foarte nervoasă. In rest, îmi trece destul de repede, iar când nu îmi trece încerc să mă concentrez pe alte lucruri şi să nu mă mai gândesc.

4.Ca metoda de a scăpa de nervi, bătaia este o optiune?

Nu, orice ar fi sunt împotriva bătăii. Poate doar să bat la cap pe cineva apropiat, până când mă liniştesc.

5.Din cauza nervilor ti s-a intamplat să pierzi un prieten?

Da, pentru că oricât de mult discutăm ca să rezolvăm problemele, ne enervam mai rău. Noroc că la câteva luni, lucrurile s-au liniştit şi am reluat prietenia.

Leapşa merge mai departe la oricine doreşte să o preia.

11 comentarii:

  1. oricum... bataia la cap este sfanta;) mai ales femeilorle face placere..! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: :)) Da, nu prea pot sa te contrazic la asta, doar suntem niste vorbarete indiferent ca e vorba de nervi sau nu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai se stie... cred ca vorbiti ce 5 ori mai mult ca barbatii.... si ii exasperati ! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Black Angel: Eeeee:P Si asta face parte din farmecul nostru ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi s-a intamplat sa reiau o prietenie distrusa de nervii amandurora dupa 4 ani! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow..:D Important e ca ati reluat-o :) La noi..fiecare a avut de spus "ce copii eram, ce te-ai schimbat" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. bina ca nu sunt singura care suna cand e nervoasa!!! intrasem la idei...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Happygirls :) Si eu ma bucur sa mai gasesc pe cineva :D Cred ca pana la urma nu putem evita momentele in care "bubuim" :)

    RăspundețiȘtergere
  9. motivele tale de enervare sunt si ale mele :). reactia mea e alta. eu nu arat la nimeni ca sunt nervoasa, ca sa nu dau satisfactie. bineinteles ca ma ia o durere de cap infernala dupa aia. la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  10. uuu, o iau. dar in weekend ma ocup de ea!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anca: O sa incerc sa fac si eu asta :)

    @Ilana: Abia astept sa vad ce te enerveaza :-*

    RăspundețiȘtergere