17 aug. 2010

Labirintul alegerilor

Dorinţe, amintiri, spaime şi bucurii compun labirintul în care adeseori mă pierd, mă regăsesc şi mă pierd din nou. În acele ore totul devine posibil, atât binele cât şi răul. Dar, un final aleg ca zâmbetul să învingă orice. E o alegere sigură, pe care o fac de fiecare dată. Când labirintul se complică şi am tentaţia să aleg acelaşi drum, îmi spun că deja am fost acolo, ştiu că nu este drumul potrivit şi că este timpul pentru o noua alegere. Poate va duce la acelaşi lucru, sau poate voi descoperi ceva cu totul special. Nu ştiu dacă este alegerea bună, dar îmi place să cred că şi cea mai banală alegere îşi are rostul ei. Iar, mai mult de atât, când ajung într-un nou punct al labirintului, trebuie să mă adaptez, nu să privesc în urmă sau să-mi doresc să revin, pentru că poate ar fi fost altfel...

Ce părere aveţi despre alegerile pe care le facem zi de zi? Există coincidenţe, alegeri bine gândite sau mai mult alegeri spontane, inedite? Credeţi ca indiferent de alegeri şi de drumul pe care îl urmăm în labirint, rezultatul poate fi acelaşi? Ieşirea din labirint este unică sau pot exista mai multe ieşiri?

6 comentarii:

  1. Eu recunosc, toata viata am facut cele mai proaste alegeri. Dar nimic spontan, totul foarte indelung gandit... :P Si ca sa-ti raspund la intrebare, da, indiferent de drumul pe care-l urmam in labirint, rezultatul e mereu acelasi(cel putin in cazul meu): catastrofal. :(
    Bine, eu sunt doar exceptia de la regula...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nice: Hmmm...poate niste alegeri spontane, vor avea un rezultat pozitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra, incep sa seman cu BA. :))) Oare pe unde o fi, mi-e dor de el. :( :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nice: Nu, nu :P Sa fii optimista si sa zambesti :) Oriunde este, sa speram ca are o vacanta frumoasa si ca se va intorce cu multa voie buna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aritmetic, simplist vorbind, alegerea perfecta/ideala este una singura, restul/majoritatea sunt cele proaste, rele, si nu putine catastrofale. Privitor la vechiul drum, intrebarea este daca acesta are potential pozitiv, cu descoperiri/revelati in aceasta gama. Daca nu ai, minime autoasigurari pe directia precizata, se demonstreaza, fara tagada, inertie [expresia cea mai eleganta].

    RăspundețiȘtergere
  6. @Schiau: Interesant ce spui :) Cel mai probabil, este doar o alegere buna, doar ca de multe ori trebuie sa facem si altele pentru a invata ceva. Eu asta cred si partea incitanta ramnane elementul motivant care reuseste sa ne distraga de la inertia de care spui :)

    RăspundețiȘtergere