15 feb. 2010

Masca



Un prieten bun mi-a spus: “Viata e o scena, invata sa fii un actor bun…”. M-am gandit de multe ori la aceste cuvinte. Oare chiar suntem capabili sa jucam un rol? Poate ca de multe ori este doar senzatia ca ne adaptam intr-o anumita situatie, dar ce ne face sa fim actori desavarsiti? Cat de mult reusim sa ne complacem in acea situatie daca sentimentul de victorie, este doar inselator? Cat de bine ne jucam rolul, daca uitam principiile pe care alta data le sustineam cu tarie? Care este pretul pentru masca ce o purtam zi de zi? Oare nu devenim actori si fata de propria persoana?

Roluri multiple…Rolul de a ne preface fericiti, de a purta un zambet fals care ascunde mult din felul nostru de a fi. De ce sa uitam sa zambim, sa fim sinceri, sa fim noi zi de zi? De ce sa nu acceptam ca nu e nevoie sa jucam un rol pentru a obtine ceea ce dorim? De ce sa dezamagim atunci cand rolul nu se mai potriveste?

6 comentarii:

  1. "The world's a stage, and all men and women are really players"

    Ar trebuie sa-mi dea un salariu pentru full-time job :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun :)) Si un premiu Oscar :) Si o compensatie de la mine pentru toate "trucurile" pe care mi le-ai aratat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place poza !! !

    da, nici eu nu inteleg chesti asta.. daca toti oamenii isi joaca rolul, inseamna ca toti sunt prefacuti ?? ?

    poate cand zicea "sa fii un actor bun" se referea sa fii o persoana buna sau ceva de genu..

    parerea mea e ca ar trebui sa facem ceea ce simtim pe moment, indiferent de consecinte.. si sa nu regretam nimic din ceea ce odata ne'a facut sa zambim :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm..Nu stiu, dar la felul in care il cunosteam si la care a spus-o reiesea ca de multe ori trebuie sa jucam un rol potrivit cu interesele pe care le aveam. Ca si cand uitam de lucrurile care conteaza cu adevarat si mai ales de sinceritate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Parerea mea este ca cei ce incearc sa asimileze viata cu un anumit spectacol sau cu anumite forme de viata mai mult sau mai putin ortodoxe sunt persoanele care incearca sa se adaptaeze unui sistem sau in termeni mai populari ..."sa fie in randul lumii" sa respecte dogme sau cutume impuse de o societate..dar aia nu se numeste viata ci o palid aincercare de acceptare a frustrarilor
    cel ma frumos lucru este sa iti pictezi viata in culorile tale si pe parcurs vei vedea ce iese

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lucian: Ce frumos ar fi daca toti ne-am urma traierile si ne-am picta viata exact asa cum simtim. Atunci, poate nu ar mai exista masti :)

    RăspundețiȘtergere