21 mai 2010

Love will come through



Din străini devenim prieteni, din prieteni devenim străini. E un cerc, rolurile se pot inversa oricând. Depinde doar de noi, de ceea ce vrem, de ceea ce căutam. Cred că dacă lăsam loc pentru comunicare şi sinceritate, ne păstram mult timp poziţia initială. Aşa nu apar întrebări: "cum", "de ce s-a terminat", "de ce nu am văzut" sau "de ce nu mi-ai spus din timp". Privesc simplu lucrurile: comunicarea echivalează cu cât mai puţine întrebări. Comunic tocmai pentru că ţin la acea prietenie sau comunic tocmai pentru a cunoaste şi a deveni prieteni. Comunic pentru că vreau să transmit ceva, chiar şi lucruri mai puţin plăcute, iar cu timpul devine ceva firesc să pot spune orice.. Comunic pentru că este felul prin care pot să mă implic.

5 comentarii:

  1. sunt de acord cu tine.. o comunicare buna este cheia succesului de cele mai multe ori :D sau cel putin face lucrurile mult mai clare

    RăspundețiȘtergere
  2. ... comunicarea elibereaza spiritul!!, te ajuta sa traiesti mai bine. Sinceritatea e cea mai ..importanta, daca esti sincer nu o sa ai niciodata dubii, si ajuta sa intelegi persoana respectiva, sa o cunosti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu melodia de ceva timp. E draguta. Nu credeam ca mai asculta cineva de pe la noi de-astea in afara de mine Ș)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florin: Mie imi place foarte mult Travis :D Hehe:P Si eu credeam la fel :)

    RăspundețiȘtergere