29 mai 2010

Dragă conştiinţă (2)

Acum ceva timp mi-am trimis conştiinţa în vacanţă, iar când s-a intors ne-am înţeles mult mai bine. Zâmbetul îi revenise, se regăsise, îşi dorea tot felul de lucruri. Ei bine, cred că e timpul pentru o nouă vacanţă, pentru că de la o vreme e cu capul în nori. Aşa că, în această dimineaţă mi-a spus ca ne vedem duminică seară şi pâna când se intorce, să mă gandesc cum e cu drumul “de la…până la”, adică de la a-ţi propune să faci ceva, până la a face efectiv acel lucru?

Inclin să-i spun că “de la…până la...”este doar o cale pe care noi o alegem, un puzzle pe care noi îl construim. Un puzzle de cuvinte, un puzzle de fapte, de alegeri, sperante sau îndoieli. Este un puzzle mult prea variat, dar totusi uşor de construit. Reuşita lui depinde doar de ambiţia noastră şi de a nu uita ceea ce ne propunem.

Mulţumesc dragă conştiinţă şi îţi doresc un weekend plăcut!

5 comentarii:

  1. draga constiinta te rog sa te relaxezi cat mai mult posibil in acest weekend :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi dacă ai o conştiinţă workaholic?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Black Angel: O sa-i dau un mesaj:P Sper ca asa sa faca :D

    @Keltghost: Hmmm...cu atat mai mult cred ca merita o mica vacanta ca sa se intoaraca cu forte prospete :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ai grija sa nu se rataceasca mititica :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @George: Sper ca nu si ca si-a luat busola cu ea sa stie sa se intoarca :D

    RăspundețiȘtergere