22 mar. 2010

Ingredient Secret

Incotro se indreapta relatiile, in general? Ajungem sa cunoastem prea bine persoana respectiva, astfel incat lucrurile devin previzibile si ne plictisim mult prea repede? Acordam o sansa acelei persoane pentru a o cunoaste exact cum este? Sau ne grabim sa o catalogam, ca este intr-un fel sau altul, ca mai apoi sa spunem ca nu este ceea ce ne dorim? Sau, mai grav, o inaltam pe un piedestal si spunem ca este exact ceea ce ne dorim, ca mai apoi, cand deschidem bine ochii sa fim dezamagiti?

Plecand de la principiul: “daca ne-am ars cu ciorba fiarta, suflam si in iaurt”, cat de dispusi suntem sa avem incredere, sa acordam o sansa unei relatii? Si asta, nu pentru ca ne-am plictisit, ci pentru ca intr-adevar ne place acea persoana?

Pana la urma care sunt sansele de reusita ale unei relatii? Care este probabilitatea ca acea relatie sa nu se transforme in ceva monoton, sufocant? Care ramane combinatia ideala? Oare depinde doar de noi, de gradul nostru de deschidere si sinceritate, sau relatiile reusite au si un ingredient secret? Ingredientul secret ce le face durabile, frumoase, pline de acel ceva care reflecta chimia ce exista intre acele persoane? Hmmm...care sa fie acest ingredient secret?

10 comentarii:

  1. eu cred asa k intr-o relatie cheia marilor succese sunt certurile mici si dese :D Eu cu al meu suntem de 5 ani impreuna si este totul ok..inca.

    RăspundețiȘtergere
  2. ..depinde! de persoane!! fiecare poate avea un ingredient diferit

    RăspundețiȘtergere
  3. Ingredientul secret al unei relatii reusite e atat de secret incat nu-l stie nimeni. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca depinde de cat poti lasa de la tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. ingredientul e - faceti multe planuri impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Realbadpisy: La cat mai multi ani la fel de frumosi :)

    @Black Angel: Interesant..ingrediente diferite:)

    @Mita: Cred ca ai dreptate :) Ingredientul ramane secret, omportant e ca exista :)

    @Camelia: Hmmm...maleabilitate. Intr-adevar, cred ca trebuie sa invatam sa lasam de la noi:)

    @Cambe: De retinut, planuri ;) Multe, multe , sa nu avem timp sa ne-o ia gandurile pe aratura sau sa ne plictisim :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant articolul, si ca sa-ti raspund la intrebare nu mi-ar ajunge spatiul ( glumesc). Sunt multe de spus. Eu m-am ars cu ciorba si se pare ca ma ard si cu iaurtul. In fine....

    Am scris si eu ceva oarecum asemanator la ce ai scris tu, am incercat sa explic oarecum. Daca ai placerea de al citii linkul este acesta http://rebusulvietii.wordpress.com/2010/03/23/dragostea-cu-ale-ei/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place cum ce scri. Te-am adaugat la blogroll. Sper ca nu te deranjeaza, daca vrei o poti face si tu.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Rebusul Vietii: Buna :) Multumesc mult pentru apreciere si pentru adaugare :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vei simti clar cand ai gasit partenerul potrivit de cursa lunga.
    Pripeala n-are loc in viata ta.
    Te bazezi pe al 6- lea simtz si ingredientul secret= 0.
    Atentie la mediile pe care le frecventezi.
    Studiaza-i mama.

    RăspundețiȘtergere