13 mar. 2010

Draga constiinta

Constiinta este busola omului...
Vincent Van Gogh


Am incercat sa te inteleg, dar tu nu contenesti sa ma surprinzi. Ma tot intreb: de unde iti vin atatea idei? Cum de esti capabila sa iei in calcul toate scenariile posibile,ca apoi, cu greu sa te decizi asupra unuia, care iti pare mai plauzibil? De unde atat de multe intrebari? Tu te odihnesti vreodata? Te intreb pentru ca mi-ar placea sa ajungem la o intelegere: fii mai spontana!!! Inceteaza sa te intrebi: ca daca, si parca. si cine stie... Hai sa ne cunoastem, pentru ca imi doresc sa nu mai tintesti atat de mult idealul, ci sa ma indrumi fara atatea ezitari sau intrebari. Ce zici, se poate?

Pana la urma am convins-o. Weekendul acesta, constiinta mea a plecat in vacanta :) A epuizat intrebarile,a gasit niste solutii la ce o framanta si mi-a spus sa ma bucur de weekendul acesta :)

6 comentarii:

  1. ........ cate ceva bun.. din cand in cand.....o vacanta... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Da:):):) Sper sa nu uite sa se intoarca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. da.. cred ca te inteleg! de fapt.. cu siguranta te inteleg.. ma regasesc si eu in cuvintele tale..

    prea multe intrebari.. mereu :| :)) eee' dar intr'un final ne descurcam noi..

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana: Da :) Ai dreptate, intr-un final ne descurcam noi, mai ales cand mai trimitem constiinta in vacanta :P :)

    RăspundețiȘtergere