28 apr. 2010

Upsy

Am oprit alarma de la ceas, cu gândul că în câteva minute o să mă trezesc, dar acele câteva minute s-au transformat în mult mai mult, aşa că de dimineaţă am fost ca Speedy Gonzales. În drum spre serviciu, zâmbetul discret dat de emisiunea mea favorită de la Guerilla, mai că s-a transformat într-un zâmbet de genul: “ce o fi avand de râde singură pe drum”. Am ajuns la serviciu şi în loc să-mi fac un ceai, m-am trezit cu cana şi cutia de cafea în mana. Internetul a făcut şi el figuri pentru o vreme, iar când şi-a revenit descopăr că banca mea de suflet s-a gândit să mai lanseze o promotie şi că vor produse separate. Deci, minunat . Spun de suflet pentru că nu e săptămâna în care să nu se gândească să mai modifice ceva, oricat de mic, iar de data aceasta nu a fost în sensul bun! Apoi m-am trezit mărturisind un lucru pe care de câteva zile evitam să-l spun. Upsy! Deci, aşa cum ar spune cineva: azi este miercuri, miercuri se întâmplă cele mai haioase lucruri sau de cele mai multe ori, totul iese exact invers. Upsy! Ori ziua de miercuri e de vină, ori sufăr de zăpăceală cronică.

7 comentarii:

  1. eu am avut azi toata ziua impresia ca e vineri. imagineaza-ti ce depresie am acum, cand realizez ca e miercuri:((

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel: Multa, multa zapaceala :P :*

    @Camelia: Upsy :) Ce bine ar fi fost daca deja era vineri :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca esti indragostita (glumesc). Inseamna ca eu sunt un mare norocos. Fac 5 minute pana la birou :-p

    RăspundețiȘtergere
  4. @CosTin: Ce dragut :P Asa faceam si eu pana la scoala si ce bine era :) Cat despre partea cu indragostitul, exista o parte de adevar si aici ;;) ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeee...inseamna ca te-am simtit bine. Nu intram in detalii ca nu e frumos. Cel putin din partea mea :-p . Sa fi fericita si iubiti-va mult :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Costin: Da, foarte bine chiar :) Mersi pentru urare si acelasi lucru ti-l doresc si eu :) Si mai mult de atat, intotdeauna putem fi indragostiti de lucruri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere