16 apr. 2010

Săptămâna neagră a internetului

Clar!Asta a fost săptămână neagră a internetului. În 2 dimineţi, până aproape de ora 11, internetul nu a mers. Intră, ieşi, restartează serverul, poate,poate avem noroc. Uite aşa se făcea aproape 12 până când lucrurile reveneau la normal. Cu ce să încep? În marea mea grabă de a recupera timpul pierdut, aveam toată ziua senzaţia de agitaţie.

Azi, mai bine ca zilele trecute! Avem net, dar nu merge serverul din cauză că furnizorul de net face nu ştiu ce îmbunătăţiri. Initial,ne-au spus că de la ora 9 nu vor fi probleme. Dar, iată că este aproape 11 şi avem net, dar nu ne merg bazele de date, site-ul, nimic ce ţine de serviciu. Clar, nu a fost o săptamână bună pentru tehnologie. Vreau o zi normală!!!

6 comentarii:

  1. eeee merita batut!!!si serverul =)) si furnizorul :))
    saptamana asta cam toti au probleme...

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, se pare cu nu doar la mine au fost probleme

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt dependenta de inetrnet ,, daca nu merge fac scandal ..urat de toot.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Realbadpisy: Da :) Si noi am facut, i-am tot sunat si ne-au luat cu scuzele si abia la 12 au reparat chestiile :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda si eu am avut aceleasi mici probleme , doar ca la mine merge netul dar se misca ca din mortii masii (sa-mi scuzi expresia). Vaide mama ei de viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Waly: Sper sa-si revina si sa nu ne mai dea batai de cap :)

    RăspundețiȘtergere